Bu Sitede Ara

Hadise komik erkekleri beğeniyor



Eurovision'da Türkiye'yi 'Düm Tek Tek' şarkısıyla temsil edecek olan Hadise, karşı cinste aradığı özellikleri sıraladı.


Belçika'da doğan ve müzik dünyasındaki başarılarından sonra Türkiye'de de tanınan Hadise, "Belçika'da
ödüller aldım. Bir Türk kızı olarak başarılı işlere imza attım. Belçika küçük bir ülke ama önemli. Artık Türkiye adına da güzel şeyler yapmak istiyorum. İçimde öyle bir şey var ki 'Yapmalıyım, başarmalıyım' diyor içimdeki ses" diye konuştu.

Filiz Akın'ın HaberTurk'teki programına konuk olan Hadise, özel hayatı ile ilgili ketum tavrını sürdürdü ancak, nasıl bir erkekten etkilenebileceğini de şu sözlerle anlattı:

"Beni çok güldürsün, gece gündüz güldürsün isterim. Çünkü hayatın tadını çıkarmayı çok seviyorum. Sevgilinle beraber çok deli olabilmelisin. Çok da ciddi olmayacaksın. Öyle bir an gelir ki ciddi olman gerekir ama beraberken hayatını yaşamalısın, gülmelisin. Kavgaya hiç gelemiyorum, hiç sevmiyorum. Mutlu olmak istiyorum. Komik birisi olsun istiyorum. Dış görüntüsü hiç önemli değil. Kısa saçlı, uzun saçlı, yeşil gözlü, kısa boylu, uzun boylu, hiç önemli değil. Aramızdaki elektrik çok önemli."

ÇOK FAZLA İLGİ SEVMİYORUM

Yurtdışına gittiğinde Türkiye'nin elektriğini çok özlediğini ifade eden Hadise, "Tatilden döndükten sonra Türkiye'ye geldim. İstanbul'da uçaktan indim. Çok özlemişim, iki hafta İstanbul'suz yapamıyorum. Yavaş yavaş alışıyorum. Çünkü buranın trafiği, sıcaklığı, samimiyeti herşey burada çok değişik ve daha güçlü. Buna alışmak zor. Çünkü Belçika daha değişik bir ülke" diye konuştu.

Sahnede ilgiyi sevdiğini söyleyen Hadise, sokakta ise tanınmaktan hoşlanmadığını ifade ederek "Çok fazla ilgiyi sevmiyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnternet Hızınızı Öğrenmek İstermisiniz ? İnternetiniz yavaş mı? Aşağıdaki ekrandan test ederek öğrenebilirsiniz?
İntenet Hız testine Başlamak için Resime veya buraya Tıklayınız! İnternet Hızınızı Ölçerek ,Hızınız düşük ise Bağlı bulunduğunuz İnternet sağlayıcı firmanızla görüşerek,İnternet hızınızı, Tarife değişikliği Yaptırarak artırmanız Mümkün!

Her şeyi Bilmemize Gerek yok,Haddimizi bilelim Yeter! Güzel Zaman Geçirelim!

İzleyiciler